Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dydnia
  
1-05-2025, Czwartek, 05:44


Jesteś tutaj :: eBIP :: Przetargi
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc


 

Gmina Dydnia

pow. Brzozowski, woj. Podkarpackie

o g ł a s z a :

przetarg

n i e o g r a n i c z o n y

na:

Remont dróg na terenie Gminy Dydnia:

  1. Remont drogi w miejscowości Wydrna /Waśkówka/ dgr nr ew. 1805, 1806/2, w km 0+000 do km 0+800.

  2. Remont drogi w miejscowości Jabłonka /na Boczara/ dgr nr ew. gruntów 487/3 w km 0+00 do km 0+300.

Ogłoszenie zamieszczone w Biuletynie Zamówień Publicznych - Numer ogłoszenia w BZP: 215853- 2013; data zamieszczenia: 16.10.2013 r..

Zamówienie o wartości poniżej 5 000 000 euro.

Rodzaj zamówienia: Roboty budowlane.

Zamieszczanie ogłoszenia: obowiązkowe.

 

Zamawiający:

 

Gmina Dydnia, Dydnia 224, 36204 Dydnia, woj. podkarpackie,

tel.: 13 430 30 02, faks: 13 430 31 94.

Adres strony internetowej zamawiającego: www.gminadydnia.pl.

 

Przedmiot zamówienia:

Remont dróg na terenie Gminy Dydnia:

 

  1. Remont drogi w miejscowości Wydrna /Waśkówka/ dgr nr ew. 1805, 1806/2, w km 0+000 do km 0+800 - nawierzchnia asfaltowa.

  2. Remont drogi w miejscowości Jabłonka /na Boczara/ nr ew. gruntów 487/3 w km 0+00 do km 0+300 - nawierzchnia asfaltowa.

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień dodatkowych, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 5 Ustawy Pzp..

  1. Zamawiający nie przewiduje udzielenie zamówień uzupełniających, o których mowa w art. 67 ust. 1 pkt. 6 Ustawy Pzp..

  1. Wspólny Słownik Zamówień (CPV):

45.23.31.40-2 - roboty drogowe

45.23.31.42-6 – roboty w zakresie naprawy dróg

45.00.00.00-7 – roboty budowlane

6. Nie dopuszcza się możliwość składania ofert częściowych.

7. Nie dopuszcza się możliwości składania ofert wariantowych.

8. Termin wykonania zamówienia: do 05.12.2013 r..

9. Wadium: - brak.

10. Nie przewiduje się udzielenia zaliczek na poczet wykonania zamówienia.

11. Warunki udziału w postępowaniu oraz opis sposobu dokonywania oceny spełniania tych warunków:

11.1.O udzielenie zamówienia mogą ubiegać się wykonawcy, którzy spełniają warunki, dotyczące:

11.1.1. potwierdzenie posiadania uprawnień:

do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;

11.1.1.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

      1. posiadania wiedzy i doświadczenia;

 

        1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Za spełnienie warunku posiadania wiedzy i doświadczenia uzna:

  1. wykonanie robót budowlanych i dostaw wykonanych w okresie ostatnich pięciu lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie - o wartości nie mniejszej niż 300.000,00 zł, wraz z podaniem ich rodzaju i wartości, daty i miejsca wykonania oraz z załączeniem dowodów dotyczących najważniejszych robót, określających, czy roboty te zostały wykonane w sposób należyty oraz wskazujących, czy zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone;


    b) dokumenty potwierdzające, że roboty te zostały wykonane zgodnie z zasadami sztuki budowlanej i prawidłowo ukończone.

11.1.3. dysponowania odpowiednim potencjałem technicznym oraz osobami zdolnymi do wykonania

zamówienia;

11.1.3.1. Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

Wykaz narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług lub robót budowlanych w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

11.1.3.2. udokumentowanie dysponowania osobami zdolnymi do wykonania zamówienia min.:

  1. Wykonawca przedłoży wykaz przeciętnego zatrudnienia w okresie ostatnich trzech lat przed dniem wszczęcia postępowania o udzielenie zamówienia, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy w tym okresie;

11.1.4. sytuacji ekonomicznej i finansowej.

Opis sposobu dokonywania oceny spełniania tego warunku:

  1. Za spełnienie warunku Zamawiający uzna posiadanie opłaconej polisy ubezpieczeniowej, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca znajduje się w sytuacji ekonomicznej i finansowej zapewniającej wykonania wykonanie zamówienia (art. 22 ust. 1 pkt. 3 ustawy pzp) - opłacona polisa, a w przypadku jej braku innego dokumentu potwierdzającego, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności gospodarczej związanej z przedmiotem zamówienia na kwotę nie mniejszą niż cena oferty.

    1. Wykonawca może polegać na wiedzy i doświadczeniu, potencjale technicznym, osobach zdolnych do wykonania zamówienia lub zdolnościach finansowych innych podmiotów, niezależnie od charakteru prawnego łączących go z nimi stosunków. Wykonawca w takiej sytuacji zobowiązany jest udowodnić zamawiającemu, iż będzie dysponował zasobami niezbędnymi do realizacji zamówienia, w szczególności przedstawiając w tym celu pisemne zobowiązanie tych podmiotów do oddania mu do dyspozycji niezbędnych zasobów na okres korzystania z nich przy wykonaniu zamówienia.

    2. Jeżeli wykonawca, wykazując spełnianie warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pzp, polega na zasobach innych podmiotów na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b pzp, Zamawiający w celu oceny, czy wykonawca będzie dysponował zasobami innych podmiotów w stopniu niezbędnym dla należytego wykonania zamówienia oraz oceny, czy stosunek łączący wykonawcę z tymi podmiotami gwarantuje rzeczywisty dostęp do ich zasobów, żąda:

1) w przypadku warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 pzp – dokumentów, o których mowa w ust. 1 pkt 9–11, a także innych dokumentów, dotyczących sytuacji ekonomicznej i finansowej, określonych w ogłoszeniu o zamówieniu lub w specyfikacji istotnych warunków zamówienia;

2) dokumentów dotyczących w szczególności:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

11.4. Wykonawcy, którzy nie wykażą spełniania warunków udziału w postępowaniu, podlegać będą wykluczeniu z udziału w postępowaniu.

11.5. Ofertę wykonawcy wykluczonego uznaje się za odrzuconą.

11.6. Informacja o oświadczeniach lub dokumentach, jakie mają dostarczyć wykonawcy w celu potwierdzenia spełniania warunków udziału w postępowaniu oraz niepodlegania wykluczeniu na podstawie art. 24 ust. 1 ustawy.

11.6.1. W zakresie wykazania spełniania przez wykonawcę warunków, o których mowa w art. 22 ust. 1 ustawy p.z.p., oprócz oświadczenia o spełnieniu warunków udziału w postępowaniu, należy przedłożyć:

1. potwierdzenie posiadania uprawnień do wykonywania określonej działalności lub czynności, jeżeli przepisy prawa nakładają obowiązek ich posiadania, w szczególności koncesji, zezwolenia lub licencji;

2. wykazu wykonanych, a w przypadku świadczeń okresowych lub ciągłych również wykonywanych, głównych dostaw lub usług, w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a jeżeli okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie, wraz z podaniem ich wartości, przedmiotu, dat wykonania i podmiotów, na rzecz których dostawy lub usługi zostały wykonane, oraz załączeniem dowodów, czy zostały wykonane lub są wykonywane należycie;

3. wykazu narzędzi, wyposażenia zakładu i urządzeń technicznych dostępnych wykonawcy usług w celu wykonania zamówienia wraz z informacją o podstawie do dysponowania tymi zasobami;

4. oświadczenia na temat wielkości średniego rocznego zatrudnienia u wykonawcy usług lub robót budowlanych oraz liczebności personelu kierowniczego w okresie ostatnich trzech lat przed upływem terminu składania ofert albo wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu, a w przypadku gdy okres prowadzenia działalności jest krótszy – w tym okresie;

5. wykazu osób, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, w szczególności odpowiedzialnych za świadczenie usług, kontrolę jakości lub kierowanie robotami budowlanymi, wraz z informacjami na temat ich kwalifikacji zawodowych, doświadczenia i wykształcenia niezbędnych do wykonania zamówienia, a także zakresu wykonywanych przez nie czynności, oraz informacją o podstawie do dysponowania tymi osobami;

6. oświadczenie, że osoby, które będą uczestniczyć w wykonywaniu zamówienia, posiadają wymagane uprawnienia, jeżeli ustawy nakładają obowiązek posiadania takich uprawnień;

  1. aktualne zaświadczenie właściwego naczelnika urzędu skarbowego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem podatków lub zaświadczenia że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert;

  1. aktualne zaświadczenie właściwego oddziału Zakładu Ubezpieczeń Społecznych lub Kasy Rolniczego Ubezpieczenia Społecznego potwierdzające, że wykonawca nie zalega z opłacaniem składek na ubezpieczenie zdrowotne i społeczne, lub potwierdzenia, że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu – wystawione nie wcześniej niż 3 miesiące przed upływem terminu składania ofert.

  1. opłaconą polisę, a w przypadku jej braku inny dokument potwierdzający, że wykonawca jest ubezpieczony od odpowiedzialności cywilnej w zakresie prowadzonej działalności związanej z przedmiotem zamówienia.

11.6.2. Wykonawca powołujący się przy wykazywaniu spełnienia warunków udziału w postępowaniu, o których mowa w art. 22 ust. 1 pkt 4 ustawy pzp, na zasoby innych podmiotów przedkłada dokumenty dotyczące tych podmiotów, których zasobami będzie dysponował wykonawca w zakresie:

a) zakresu dostępnych wykonawcy zasobów innego podmiotu,

b) sposobu wykorzystania zasobów innego podmiotu, przez wykonawcę, przy wykonywaniu zamówienia,

c) charakteru stosunku, jaki będzie łączył wykonawcę z innym podmiotem,

d) zakresu i okresu udziału innego podmiotu przy wykonywaniu zamówienia.

11.6.3. Jeżeli, w przypadku wykonawcy mającego siedzibę na terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, osoby, o których mowa w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, mają miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, wykonawca składa w odniesieniu do nich zaświadczenie właściwego organu sądowego albo administracyjnego miejsca zamieszkania, dotyczące niekaralności tych osób w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 5–8, 10 i 11 ustawy, wystawione nie wcześniej niż 6 miesięcy przed upływem terminu składania wniosków o dopuszczenie do udziału w postępowaniu o udzielenie zamówienia albo składania ofert, z tym że w przypadku gdy w miejscu zamieszkania tych osób nie wydaje się takich zaświadczeń – zastępuje się je dokumentem zawierającym oświadczenie złożone przed właściwym organem sądowym, administracyjnym albo organem samorządu zawodowego lub gospodarczego miejsca zamieszkania tych osób lub przed notariuszem.

11.6.4. Jeżeli wykonawca ma siedzibę lub miejsce zamieszkania poza terytorium Rzeczypospolitej Polskiej, zamiast dokumentów:

1) o których wyżej mowa w pkt 18.5.1.:

  1. pkt 6-8 i 10 – składa dokument lub dokumenty wystawione w kraju, w którym ma siedzibę lub miejsce zamieszkania, potwierdzające odpowiednio, że:

– nie otwarto jego likwidacji ani nie ogłoszono upadłości,

– nie zalega z uiszczaniem podatków, opłat, składek na ubezpieczenie społeczne i zdrowotne albo że uzyskał przewidziane prawem zwolnienie, odroczenie lub rozłożenie na raty zaległych płatności lub wstrzymanie w całości wykonania decyzji właściwego organu,

– nie orzeczono wobec niego zakazu ubiegania się o zamówienie.

b) pkt 9 składa zaświadczenie właściwego organu sądowego lub administracyjnego miejsca zamieszkania albo zamieszkania osoby, której dokumenty dotyczą, w zakresie określonym w art. 24 ust. 1 pkt 4– 8,10 i 11 ustawy;

11.6.5. Dokumenty wymagane w przypadku składania ofert wspólnej oferty wspólnej:

  1. wykonawcy mogą wspólnie ubiegać się o udzielenia zamówienia w takim przypadku dla ustanowionego pełnomocnika do oferty należy załączyć pełnomocnictwo do reprezentowania w postępowaniu i zawarcia umowy,

  2. oferta winna zawierać: oświadczenia i dokumenty opisane w części 10.2. dla każdego partnera oddzielnie.

11.6.6. W przypadku wykonawców wspólnie ubiegających się o udzielenie zamówienia oraz w przypadku innych podmiotów, na zasobach których wykonawca polega na zasadach określonych w art. 26 ust. 2b ustawy, kopie dokumentów dotyczących odpowiednio wykonawcy lub tych podmiotów są poświadczane za zgodność z oryginałem odpowiednio przez wykonawcę lub te podmioty.

12. Czy ogranicza się możliwość ubiegania się o zamówienie publiczne tylko dla wykonawców, u których ponad 50 % pracowników stanowią osoby niepełnosprawne: nie.

13. Kryteria oceny ofert: - najniższa cena oferty = 100 %.

14. Nie przewiduje się przeprowadzenia aukcji elektronicznej.

15. Nie przewiduje się zawarcia umowy ramowej.

16. Nie przewiduje się ustanowienia dynamicznego systemu zakupów.

17. Zmiana umowy:

Czy przewiduje się istotne zmiany postanowień zawartej umowy w stosunku do treści oferty, na podstawie której dokonano wyboru wykonawcy: - tak.

18. Adres strony internetowej, na której jest dostępna specyfikacja istotnych warunków

zamówienia: http://bip.zetorzeszow.eu/ugdydnia.

19. Specyfikację istotnych warunków zamówienia można odebrać w Urzędzie Gminy Dydnia - pok. nr 106 – w godz. 715 - 1500 - po uprzednim zamówieniu za zaliczeniem pocztowym (na koszt Wykonawcy).

- tel. kontaktowy: (13) 430-81-53

lub (13) 430-81-54.

20. Ofertę do udziału w przetargu należy złożyć w Urzędzie Gminy Dydnia - pok. Nr 102 - najpóźniej do godz. 1000, dnia 30.10.2013 r..

21. Termin związania z ofertą wynosi 30 dni (od ostatecznego terminu składania ofert).

22. Otwarcie kopert z ofertami nastąpi w dniu 30.10.2013 r. o godz. 1015 w pok. nr 6.

23. Czy przewiduje się unieważnienie postępowania o udzielenie zamówienia, w przypadku nieprzyznania środków pochodzących z budżetu Unii Europejskiej oraz niepodlegających zwrotowi środków z pomocy udzielonej przez państwa członkowskie Europejskiego Porozumienia o Wolnym Handlu (EFTA), które miały być przeznaczone na sfinansowanie całości lub części zamówienia: -nie.

Dydnia, dnia 16/10 /2013 r..                                    

                                                                             Wójt Gminy Dydnia

                                                                                 Jerzy F. Adamski


Data składania ofert:
2013-10-30 10:00:00
Załączniki >>>
Pliki:
Lp. Nazwa RozmiarTyp
1. SIWZ.doc 151.50 KbPlik DOC
2. Zal. nr 1. S.T.W. i O. R. - Remont drog - Wydrna -Waskowka i jablonka - na Boczara.doc 140.00 KbPlik DOC
3. Zal. nr 10. Doswiadczenie.doc 38.00 KbPlik DOC
4. Zal. nr 11. Podwykonawcy.doc 32.50 KbPlik DOC
5. Zal. nr 12. Zestawienie rzeczowo-finansowe.doc 32.50 KbPlik DOC
6. Zal. nr 2. Orientacja w terenie.pdf 3.01 MBPlik PDF
7. Zal. nr 2.1. Przedmiar - REMONT DROGI W MIEJSCOWOSCI JABLONKA NA BOCZARA.pdf 39.60 KbPlik PDF
8. Zal. nr 3. Orientacja w terenie.pdf 3.69 MBPlik PDF
9. Zal. nr 3.1. Przedmiar -REMONT DROGI W MIEJSCOWOSCI WYDRNA WASKOWKA.pdf 49.99 KbPlik PDF
10. Zal. nr 4. Proj. umowy.doc 148.00 KbPlik DOC
11. Zal. nr 5 . Wzor oferty.doc 39.00 KbPlik DOC
12. Zal. nr 6. Osw. o speln. war. podm. art. 22 ust. 1.doc 30.50 KbPlik DOC
13. Zal. nr 7. Osw. o braku do wykluczenia.doc 42.50 KbPlik DOC
14. Zal. nr 8. Wykaz kierownictwa i kadry.doc 36.00 KbPlik DOC
15. Zal. nr 9. Wyposazenie techniczne.doc 34.00 KbPlik DOC
Autor: Maciej Dżoń
Data: 2013-10-16 08:00:00
Udostępnił: Maciej Dżoń
Data: 2013-10-16 14:55:26

Urząd Gminy Dydnia
Dydnia 224
36-204 Dydnia
tel. (0-13) 430 30 02
email: urzad@gminadydnia.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl