-
Obsługa kancelaryjna i administracyjno – techniczna sekretariatu.
-
Dostarczanie przesyłek listowych mieszkańcom Gminy Dydnia.
-
Umieszczanie na tablicach informacyjnych ogłoszeń, uchwał i zarządzeń.
-
Prowadzenie ewidencji urlopów, czasu pracy, delegacji służbowych.
-
Prowadzenie centralnego rejestru umów.
-
Współpraca z sołectwami w zakresie spraw administracyjnych.
-
Współpraca z gminnymi placówkami upowszechniania kultury i sportu.
-
Promocja gminy poprzez redagowanie folderów, informatorów, katalogów, ankiet, strony internetowej, kwartalnika gminnego „Nasza Gmina Dydnia”.
-
Redagowanie biuletynu informacji publicznej.
-
Nadzór nad sprawnym funkcjonowaniem sieci teleinformatycznej Urzędu.
-
Prowadzenie rejestru wniosków i skarg mieszkańców oraz kontrola terminowego załatwiania ich w referatach.
-
Współdziałanie z organami kontroli zewnętrznej i realizacja zaleceń pokontrolnych oraz nadzór nad ich terminową realizacją.
-
Prowadzenie spraw związanych z zarządem budynkiem Urzędu, bieżącymi remontami
i konserwacją pomieszczeń oraz ich wyposażeniem.
-
Zaopatrywanie Urzędu w materiały kancelaryjno – biurowe.
-
Koordynowanie zakupów sprzętu komputerowego i oprogramowania.
-
Prowadzenie ewidencji używanych i wycofywanych pieczęci urzędowych i stempli.
-
Prowadzenie rejestru korespondencji wpływającej do Urzędu oraz korespondencji wychodzącej.
-
Obsługa gospodarcza Urzędu.