Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dydnia
  
20-04-2024, Sobota, 15:52


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Referat Geodezji Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Obywatelskich - RGGNiSO

Do zadań Referatu Geodezji, Gospodarki Nieruchomościami i Spraw Obywatelskich należy w szczególności:

  1. Gospodarowanie nieruchomościami stanowiącymi własność gminy w zakresie uregulowanym ustawą o gospodarce nieruchomościami, w tym: sprzedaż, dzierżawa, użyczenie, trwały zarząd, wieczyste użytkowanie.

  2. Prowadzenie spraw związanych z komunalizacją mienia.

  3. Prowadzenie i gromadzenie dokumentacji dotyczącej gospodarki nieruchomościami oraz rejestru nieruchomości stanowiących własność gminy.

  4. Prowadzenie spraw związanych ze sprzedażą mienia komunalnego gminy.

  5. Prowadzenie spraw związanych z nabywaniem gruntów na własność.

  6. Regulowanie stanu prawnego w księgach wieczystych dla nieruchomości niezbędnych do wykupu lub wywłaszczenia oraz regulowanie stanu prawnego nieruchomości gminnych.

  7. Aktualizacja opłat z tytułu użytkowania wieczystego gruntów.

  8. Prowadzenie spraw z zakresu rolnictwa i leśnictwa.

  9. Przyjmowanie oświadczeń i zeznań świadków oraz wydawanie zaświadczeń związanych z pracą w rolnictwie.

  10. Prowadzenie spraw dotyczących rozgraniczeń.

  11. Wykonywanie prawa pierwokupu.

  12. Prowadzenie spraw dotyczących przekształcania prawa użytkowania wieczystego
    w prawo własności.

  13. Przygotowanie, prowadzenie i nadzór w zakresie modernizacji i inwestycji oświetlenia ulicznego.

  14. Współpraca z Rejonem Energetycznym przy modernizacji i inwestycjach sieci energetycznej gminy.

  15. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy o ochronie przyrody, a w szczególności przygotowywanie decyzji zezwalających na usuwanie drzew oraz prowadzenie spraw związanych z pomnikami przyrody.

  16. Współpraca ze stowarzyszeniami i organizacjami społecznymi.

  17. Zgłaszanie wniosków w zakresie potrzeb, świadczeń osobistych i rzeczowych na rzecz obronnego przygotowania terenu i ludności.

  18. Realizacja zadań z zakresu ochrony p. poż., w tym nadzór nad działalnością ochotniczych straży pożarnych.

  19. Planowanie działalności w zakresie realizacji zadań obrony cywilnej.

  20. Przygotowanie formacji obrony cywilnej oraz prowadzenie szkoleń w tym zakresie,
    a także szkoleń ludności w zakresie powszechnej samoobrony.

  21. Kierowanie oraz koordynowanie akcjami ratunkowymi.

  22. Organizacyjno – rzeczowe zabezpieczenie realizacji zadań Gminnego Komitetu Przeciwpowodziowego.

  23. Realizacja zadań związanych z organizacją i funkcjonowaniem Gminnego Zespołu Reagowania.

  24. Organizacja ćwiczeń Gminnego Zespołu Reagowania i koordynowanie ich
    z Powiatowymi i Wojewódzkimi Zespołami Reagowania Kryzysowego.

  25. Zapewnienie sprawności działania systemów monitorowania zagrożeń oraz ostrzegania o klęskach żywiołowych,

  26. Realizowanie zadań określonych przepisami ustawy o wychowaniu w trzeźwości
    i przeciwdziałaniu alkoholizmowi w tym:

  1. przedstawianie Wójtowi wniosków w sprawie wydawania i cofania zezwoleń na sprzedaż i podawanie napojów alkoholowych,

  2. inicjowanie kontroli punktów sprzedaży i podawania napojów alkoholowych,

  3. realizacja Gminnego Programu Rozwiązywania Problemów Alkoholowych i Przeciwdziałania Narkomanii.

27. Prowadzenie kancelarii tajnej.

28. Prowadzenie spraw z zakresu informacji niejawnych:

      • kontrolę ochrony informacji niejawnych oraz przestrzegania przepisów o ochronie tych informacji w Urzędzie,

      • okresowe kontrole ewidencji materiałów i obiegu dokumentów niejawnych,

      • szkolenie pracowników w zakresie ochrony informacji niejawnych,

      • przeprowadzanie zwykłego postępowania sprawdzającego na pisemne polecenie Wójta wobec kandydata na stanowiska z dostępem do informacji niejawnych,

      • przechowywanie akt przeprowadzonych postępowań sprawdzających,

      • prowadzenie wykazu stanowisk oraz osób dopuszczonych do pracy na stanowiskach,
        z którymi wiąże się dostęp do informacji niejawnych,

      • nadzorowanie działania kancelarii tajnej.

29. Prowadzenie spraw z zakresu zarządzania Kryzysowego wynikającego z ustawy
o zarządzaniu kryzysowym.

30. Współpraca z organami ścigania i sadownictwem.

31. Współpraca z Powiatowym Urzędem Pracy w zakresie robót publicznych, interwencyjnych i stażów.

32. Prowadzenie archiwum zakładowego.

 


Autor: Katarzyna Stadnik
Data: 2012-05-25 11:35:35
Udostępnił: Admin Admin
Data: 2012-05-25 11:37:29
Modyfikował(a): Admin Admin
Data: 2018-11-21 14:57:01

Rejestr zmian


Urząd Gminy Dydnia
Dydnia 224
36-204 Dydnia
tel. (0-13) 430 30 02
email: urzad@gminadydnia.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl