Nowe zasady dotyczące cookies W ramach naszej witryny stosujemy pliki cookies w celu świadczenia Państwu usług na najwyższym poziomie, w tym w sposób dostosowany do indywidualnych potrzeb. Korzystanie z witryny bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza, że będą one zamieszczane w Państwa urządzeniu końcowym. Możecie Państwo dokonać w każdym czasie zmiany ustawień dotyczących cookies.[zamknij]
Biuletyn Informacji Publicznej Gminy Dydnia
  
21-12-2024, Sobota, 19:53


Jesteś tutaj ::
Strona główna Drukuj treść Poleć znajomemu Pomoc

Referat Inwestycji Infrastruktury i Programów Pomocowych - RIIiPP

 

Do zadań Referatu Inwestycji Infrastruktury i Programów Pomocowych należy
w szczególności:

  1. Przygotowywanie i przeprowadzanie postępowań zgodnie z ustawą prawo zamówień publicznych.

  2. Prowadzenie spraw z zakresu planowania przestrzennego, a w szczególności:

    1. dokonywanie analiz aktualności planów zagospodarowania przestrzennego,

    2. prowadzenie trybu formalno – prawnego opracowania miejscowych planów zagospodarowania przestrzennego oraz zmiany „Studium”.

  1. Przygotowanie założeń do opracowania mpzp oraz zmiany „Studium”, wraz z analizami z zakresu kształtowania ładu przestrzennego gminy.

  2. Sprawy lokalizacji inwestycji i nadzoru urbanistyczno – architektonicznego.

  3. Wydawanie decyzji administracyjnych:

  • warunkach zabudowy,

  • lokalizacji inwestycji celu publicznego,

  • dotyczących zmiany sposobu użytkowania nieruchomości.

  1. Wydawanie postanowień ustalających warunki podziału nieruchomości.

  2. Wydawanie zaświadczeń urbanistycznych w oparciu o miejscowe plany zagospodarowania przestrzennego lub w oparciu o przepisy odrębne na terenach, na których plany przestrzenne utraciły ważność.

  3. Sporządzanie i wydawanie wypisów oraz wyrysów z obowiązujących planów zagospodarowania przestrzennego.

  4. Współprowadzenie postępowań administracyjnych w zakresie oceny oddziaływania na środowisko w toku wydawania decyzji o ustaleniu warunków zabudowy czy lokalizacji inwestycji celu publicznego.

  5. Dokonywanie okresowej oceny skutków zmian w zagospodarowaniu przestrzennym wynikających z realizacji planów miejscowych i oceny aktualności tych planów.

  6. Opracowywanie planów rocznych i wieloletnich w zakresie remontów budynków stanowiących mienie komunalne, na które wymagane jest pozwolenie na budowę.

  7. Przygotowywanie i nadzór nad wykonaniem inwestycji i remontów oraz współpraca z gminnymi jednostkami organizacyjnymi w tym zakresie.

  8. Zlecanie opracowań dokumentacji technicznej oraz wykonawstwa robót budowlano –montażowych.

  9. Opracowywanie okresowych analiz z realizacji zadań inwestycyjnych i remontowych.

  10. Prowadzenie inwestycji, nadzór i kontrola wykonania inwestycji oraz ich odbiór.

  11. Rozliczenie finansowe zadań inwestycyjnych wraz z przekazaniem w użytkowanie
    i na majątek.

  12. Współpraca w zakresie remontów obiektów gminnych jednostek organizacyjnych oraz zadań inwestycyjnych w tym zakresie.

  13. Współpraca z Konserwatorem Zabytków w zakresie użytkowania obiektów zabytkowych wpisanych do Państwowego Rejestru Dóbr Kultury.

  14. Prowadzenie i aktualizacja ewidencji zabytków znajdujących się na terenie gminy.

  15. Prowadzenie rejestrów graficznych i opisowych w zakresie prowadzonych spraw.

  16. Remonty kapitalne dróg, placów i mostów w zakresie wymagającym pozwolenia na budowę i procedury przetargowej.

  17. Opracowywanie wieloletnich programów i planów budowy oraz modernizacji dróg gminnych, kwalifikowanie kategorii dróg.

  18. Prowadzenie spraw zarządu dróg, parkingów i mostów, w tym remontów bieżących.

  19. Inicjowanie współpracy z lokalnymi organizacjami społecznymi w zakresie pozyskiwania środków pomocowych.

  20. Informowanie kierowników referatów i kierowników jednostek organizacyjnych
    o istniejących programach i procedurach pozyskiwania unijnych środków pomocowych.

  21. Prowadzenie ewidencji numeracji porządkowej nieruchomości.

  22. Koordynowanie działań w zakresie opracowania gminnego programu ochrony środowiska i planu gospodarki odpadami.

  23. Wykonywanie zadań wynikających z ustawy prawo wodne, a w szczególności rozpatrywanie spraw spornych o uregulowanie stosunków wodnych na gruncie.

  24. Przygotowywanie i koordynowanie projektów pozyskania środków pomocowych
    na dofinansowanie inwestycji gminnych.

  25. Analiza możliwości pozyskania przez gminę środków z funduszy Unii Europejskiej.

  26. Współpraca z miastami partnerskimi w zakresie składania wspólnych projektów do funduszy Unii Europejskiej.

  27. Współpraca z gminami i instytucjami zagranicznymi w zakresie nadzorowania realizacji zawartych porozumień i umów, organizowanie wyjazdów za granicę, przyjmowanie delegacji z zagranicy, sporządzanie sprawozdań z pobytu delegacji zagranicznej.

  28. Prowadzenie spraw z zakresu turystyki.

  29. Koordynowanie działalności gminnych placówek ochrony zdrowia.


Autor: Katarzyna Stadnik
Data: 2012-05-25 11:39:58
Udostępnił: Admin Admin
Data: 2012-05-25 11:42:34
Modyfikował(a): Admin Admin
Data: 2018-11-20 14:45:48

Rejestr zmian


Urząd Gminy Dydnia
Dydnia 224
36-204 Dydnia
tel. (0-13) 430 30 02
email: urzad@gminadydnia.pl
© ZETO-RZESZÓW Sp. z o.o., www.zetorzeszow.pl