Załącznik nr 2 
	do Regulaminu 
	Znak sprawy ZP: RGGNiSO.271.1.2019.MC 
	                                                                                                                                                       Dydnia, 19.03.2019 r. 
	  
	ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY  
	  
	w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro 
	  
	Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Gmina Dydnia zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego 
	  
	1.   Nazwa oraz adres zamawiającego 
	Nazwa zamawiającego:                          Gmina Dydnia 
	Adres zamawiającego:                           Dydnia 224 
	Kod, Miejscowość:                               36-204 Dydnia 
	Telefon:                                 13 430 81 21 
	Faks:                                                     13 430 31 94 
	Adres strony internetowej:     http://www.gminadydnia.pl 
	Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl 
	Godziny urzędowania:                          pn., wt., śr. i piąt. 7:30-15:15, czw. 7:30-16:30 
	  
	2.   Rodzaj zamówienia: 
	Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa 
	  
	3. Nazwa zamówienia: 
	Usługi geodezyjne do realizacji w 2019 r. na rzecz Gminy Dydnia 
	  
	4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:  
	Przedmiotem zamówienia jest: 
	Zadanie I – podział nieruchomości wymagający decyzji zatwierdzającej ze stabilizacją granic 
	Zadanie II – rozgraniczanie nieruchomości 
	Zdanie III – przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia zmiany granic, użytków i powierzchni działki zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie 
	Zadanie IV – opracowanie dokumentacji do celów prawnych 
	Zadanie V – wznowienie i okazanie granic 
	  
	Szczegółowy zakres (Roboty Dostawy Usługi) objętych niniejszym zamówieniem określa: 
	• Zadanie I – podział nieruchomości wymagający decyzji zatwierdzającej ze stabilizacją granic: 
	(Zamawiający przewiduje ok. 6 tego typu zleceń w okresie trwania umowy) 
	- podział na dwie nowe części 
	- podział na trzy nowe części 
	- podział na każdą następną wydzieloną powyżej trzech nowych części 
	• Zadanie II – rozgraniczanie nieruchomości 
	(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy) 
	- za dwa punkty graniczne, 
	- za każdy następny punkt graniczny powyżej drugiego punktu 
	• Zadanie III – przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia zmiany granic, użytków i powierzchni działki zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie 
	(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy) 
	• Zadanie IV – opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne) 
	(Zamawiający przewiduje ok. 10 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy) 
	- za pierwszą działkę 
	- za każdą następną powyżej jednej 
	• Zadanie V – wznowienie i okazanie granic 
	(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy) 
	- za dwa punkty, 
	- za każdy następny punkt powyżej drugiego. 
	  
	Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidzianej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb zamawiającego. Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r., Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości. 
	  
	Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 71222200-2 
	Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych. 
	5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie: 
	Nazwa kryterium     -  cena * lub koszt *             Waga 100 % 
	Inne kryteria:                                                                                                                                                                                                                     ………-………                                                      Waga ..-..% 
	  
	6. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego do dnia 31.12.2019 r., i tak dla poszczególnych zadań terminy są następujące: 
	Zadanie I            - 120 dni od otrzymania zlecenia 
	Zadanie II          - 45 dni od otrzymania zlecenia 
	Zadanie III        - 45 dni od otrzymania zlecenia 
	Zadanie IV         - 60 dni od otrzymania zlecenia 
	Zadanie V          - 45 dni od otrzymania zlecenia 
	  
	7. Miejsce i termin składania ofert: 
	Oferty należy składać do dnia  25.03.2019 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego: 
	Urząd Gminy w Dydni, adres: Dydnia 224, 36-204 Dydnia wyłącznie w formie papierowej. 
	Adres email: urzad@gminadydnia.pl 
	W przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztową liczy się data wpływu do zamawiającego. 
	  
	8. Miejsce i termin otwarcia/prezentacji ofert: 
	Oferty zostaną otwarte/zaprezentowane dnia  25.03.2019 r.  o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego: 
	Urząd Gminy w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, pokój nr: 6. 
	Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne. 
	  
	9. Informacja na temat zakresu wykluczenia: 
	W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na: 
	- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej, 
	- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji, 
	- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika, 
	- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli. 
	  
	10. Dopuszczalne formy składania ofert:  
	- zamknięte opakowanie, 
	- e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego 
	- faks: (13) 430 31 94 
	Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z formularzem ofertowym jak w załączniku do zapytania. Oferta powinna być podpisana i umieszczona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie, na której należy napisać „Usługi geodezyjne do realizacji w 2019 r. na rzecz Gminy Dydnia”. 
	  
	11. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.  
	Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami: 
	- 
		w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Małgorzata Chorążak tel. /13/ 430 81 47
 
	- 
		w sprawach procedury udzielenia zamówienia – Tomasz Wójcik tel. /13/ 430 81 54
 
 
	- w terminach do dnia 25.03.2019 r. w godz. 7:30 - 15:15. 
	  
	12. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania: 
	1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami. 
	2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny. 
	  
	13. Wymagania dotyczące oferentów: 
	1. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do wykonywania zapytania posiadają wymagane prawem uprawnienia zawodowe nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.). Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń powinny być opatrzone przez wykonawcę klauzulą za zgodność z oryginałem, data (data na dzień składania oferty) i podpis właściciela lub osoby upoważnionej do reprezentowania. 
	2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że zlecone zadania wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i urządzeń z należytą starannością. 
	  
	Podmiot składający ofertę daje gwarancję wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych przez Zamawiającego danych osób fizycznych, spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych  w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą. 
	  
	  
	  
	                                                                                                                                                              Wójt Gminy Dydnia  
	Alicja Pocałuń 
	*  niepotrzebne skreślić. 
	  
	  
  |