Załącznik nr 2
do Regulaminu
Znak sprawy ZP: RGGNiSO.271.1.2019.MC
Dydnia, 19.03.2019 r.
ZAPROSZENIE DO ZŁOŻENIA OFERTY
w postępowaniu o wartości szacunkowej nieprzekraczającej równowartości kwoty 30 000 euro
Działając na podstawie art. 4 pkt 8 ustawy z dnia 29 stycznia 2004 roku Prawo zamówień publicznych, Gmina Dydnia zawiadamia o wszczęciu postępowania o udzielenie zamówienia publicznego w trybie zapytania ofertowego
1. Nazwa oraz adres zamawiającego
Nazwa zamawiającego: Gmina Dydnia
Adres zamawiającego: Dydnia 224
Kod, Miejscowość: 36-204 Dydnia
Telefon: 13 430 81 21
Faks: 13 430 31 94
Adres strony internetowej: http://www.gminadydnia.pl
Adres poczty elektronicznej: urzad@gminadydnia.pl
Godziny urzędowania: pn., wt., śr. i piąt. 7:30-15:15, czw. 7:30-16:30
2. Rodzaj zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest: robota budowlana, dostawa, usługa
3. Nazwa zamówienia:
Usługi geodezyjne do realizacji w 2019 r. na rzecz Gminy Dydnia
4. Określenie przedmiotu oraz wielkości lub zakresu zamówienia:
Przedmiotem zamówienia jest:
Zadanie I – podział nieruchomości wymagający decyzji zatwierdzającej ze stabilizacją granic
Zadanie II – rozgraniczanie nieruchomości
Zdanie III – przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia zmiany granic, użytków i powierzchni działki zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie
Zadanie IV – opracowanie dokumentacji do celów prawnych
Zadanie V – wznowienie i okazanie granic
Szczegółowy zakres (Roboty Dostawy Usługi) objętych niniejszym zamówieniem określa:
• Zadanie I – podział nieruchomości wymagający decyzji zatwierdzającej ze stabilizacją granic:
(Zamawiający przewiduje ok. 6 tego typu zleceń w okresie trwania umowy)
- podział na dwie nowe części
- podział na trzy nowe części
- podział na każdą następną wydzieloną powyżej trzech nowych części
• Zadanie II – rozgraniczanie nieruchomości
(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy)
- za dwa punkty graniczne,
- za każdy następny punkt graniczny powyżej drugiego punktu
• Zadanie III – przygotowanie dokumentów do przeprowadzenia zmiany granic, użytków i powierzchni działki zgodnie ze stanem faktycznym na gruncie
(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy)
• Zadanie IV – opracowanie dokumentacji do celów prawnych (wykazy synchronizacyjne)
(Zamawiający przewiduje ok. 10 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy)
- za pierwszą działkę
- za każdą następną powyżej jednej
• Zadanie V – wznowienie i okazanie granic
(Zamawiający przewiduje ok. 1 tego typu zlecenia w okresie trwania umowy)
- za dwa punkty,
- za każdy następny punkt powyżej drugiego.
Zamawiający zastrzega sobie prawo nieudzielenia zamówienia w przewidzianej ilości. Wielkość zamówienia uzależniona będzie od aktualnych potrzeb zamawiającego. Wszystkie etapy przedmiotu zamówienia winny być opracowane zgodnie z wymogami określonymi w obowiązujących przepisach i normach, w szczególności ustawą o gospodarce nieruchomościami z dnia 21 sierpnia 1997 r., Rozporządzeniem Rady Ministrów z dnia 07 grudnia 2004 r. w sprawie sposobu i trybu dokonywania podziałów nieruchomości, ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne, rozporządzenia Ministrów Spraw Wewnętrznych i Administracji oraz Rolnictwa i Gospodarki Żywnościowej z 14 kwietnia 1999 r. w sprawie rozgraniczania nieruchomości.
Oznaczenie wg Wspólnego Słownika Zamówień: Kod CPV 71222200-2
Zamawiający dopuszcza/nie dopuszcza możliwości składania ofert częściowych.
5. Kryteria oceny ofert i ich znaczenie:
Nazwa kryterium - cena * lub koszt * Waga 100 %
Inne kryteria: ………-……… Waga ..-..%
6. Termin wykonania zamówienia: sukcesywnie na podstawie zleceń Zamawiającego do dnia 31.12.2019 r., i tak dla poszczególnych zadań terminy są następujące:
Zadanie I - 120 dni od otrzymania zlecenia
Zadanie II - 45 dni od otrzymania zlecenia
Zadanie III - 45 dni od otrzymania zlecenia
Zadanie IV - 60 dni od otrzymania zlecenia
Zadanie V - 45 dni od otrzymania zlecenia
7. Miejsce i termin składania ofert:
Oferty należy składać do dnia 25.03.2019 r. do godz. 10:00 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Dydni, adres: Dydnia 224, 36-204 Dydnia wyłącznie w formie papierowej.
Adres email: urzad@gminadydnia.pl
W przypadku składania ofert przez firmę kurierską bądź pocztową liczy się data wpływu do zamawiającego.
8. Miejsce i termin otwarcia/prezentacji ofert:
Oferty zostaną otwarte/zaprezentowane dnia 25.03.2019 r. o godz. 10:30 w siedzibie zamawiającego:
Urząd Gminy w Dydni, Dydnia 224, 36-204 Dydnia, pokój nr: 6.
Otwarcie/zaprezentowanie ofert jest jawne.
9. Informacja na temat zakresu wykluczenia:
W celu uniknięcia konfliktu interesów, zamówienie nie może być udzielone podmiotom powiązanym osobowo lub kapitałowo z zamawiającym. Przez powiązania kapitałowe lub osobowe rozumie się wzajemne powiązania między zamawiającym lub osobami upoważnionymi do zaciągania zobowiązań w imieniu zamawiającego lub osobami wykonującymi w imieniu zamawiającego czynności związane z przygotowaniem i przeprowadzeniem procedury wyboru wykonawcy a wykonawcą, polegające w szczególności na:
- uczestniczeniu w spółce jako wspólnik spółki cywilnej lub spółki osobowej,
- posiadaniu co najmniej 10% udziałów lub akcji,
- pełnieniu funkcji członka organu nadzorczego lub zarządzającego, prokurenta, pełnomocnika,
- pozostawaniu w związku małżeńskim, w stosunku pokrewieństwa lub powinowactwa w linii prostej, pokrewieństwa drugiego stopnia lub powinowactwa drugiego stopnia w linii bocznej lub w stosunku przysposobienia, opieki lub kurateli.
10. Dopuszczalne formy składania ofert:
- zamknięte opakowanie,
- e-mail na adres poczty elektronicznej zamawiającego
- faks: (13) 430 31 94
Ofertę należy sporządzić w formie pisemnej, w języku polskim zgodnie z formularzem ofertowym jak w załączniku do zapytania. Oferta powinna być podpisana i umieszczona w zamkniętej, nieprzeźroczystej kopercie, na której należy napisać „Usługi geodezyjne do realizacji w 2019 r. na rzecz Gminy Dydnia”.
11. Informacje o sposobie porozumiewania się zamawiającego z wykonawcami, a także wskazanie osób uprawnionych do porozumiewania się z wykonawcami.
Osoby ze strony zamawiającego upoważnione do kontaktowania się z wykonawcami:
-
w sprawach opisu przedmiotu zamówienia – Małgorzata Chorążak tel. /13/ 430 81 47
-
w sprawach procedury udzielenia zamówienia – Tomasz Wójcik tel. /13/ 430 81 54
- w terminach do dnia 25.03.2019 r. w godz. 7:30 - 15:15.
12. Klauzule dotyczące możliwości powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania:
1. Zamawiający i/lub Wykonawca może żądać powtórzenia czynności lub unieważnienia postępowania, jeżeli podmiot/podmioty biorące udział w postępowaniu wpłynęły na jego wynik w sposób sprzeczny z prawem lub dobrymi obyczajami.
2. Zamawiający może unieważnić postępowanie bez podania przyczyny.
13. Wymagania dotyczące oferentów:
1. Do oferty należy dołączyć dokumenty potwierdzające, że osoby przewidziane do wykonywania zapytania posiadają wymagane prawem uprawnienia zawodowe nadane w trybie przepisów ustawy z dnia 17 maja 1989 r. Prawo geodezyjne i kartograficzne (Dz. U. z 2017 r., poz. 2101 z późn. zm.). Wszystkie kserokopie dokumentów, oświadczeń, zaświadczeń powinny być opatrzone przez wykonawcę klauzulą za zgodność z oryginałem, data (data na dzień składania oferty) i podpis właściciela lub osoby upoważnionej do reprezentowania.
2. Do oferty należy dołączyć oświadczenie, że zlecone zadania wykonawca wykona przy użyciu własnych narzędzi i urządzeń z należytą starannością.
Podmiot składający ofertę daje gwarancję wdrożenia odpowiednich środków technicznych i organizacyjnych, by przetwarzanie powierzonych przez Zamawiającego danych osób fizycznych, spełniało wymogi Rozporządzenia Parlamentu Europejskiego i Rady (UE) 2016/679 z dnia 27 kwietnia 2016 w sprawie ochrony osób fizycznych w związku z przetwarzaniem danych osobowych i w sprawie swobodnego przepływu takich danych oraz uchylenia dyrektywy 95/46/WE (zwanego dalej „Rozporządzeniem”) i chroniło prawa osób, których dane dotyczą.
Wójt Gminy Dydnia
Alicja Pocałuń
* niepotrzebne skreślić.
|